خدا را دوست دارم

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

خدا را دوست دارم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه من را برای خودم می خواهد، نه خودش

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه فقط وقت بی كاریش یاد من نمی افتد

به خاطر اینكه می توانم احساسم را راحت بگویم، نه اصلا نیازی نیست

 بگویم، خودش میتواند نگفته، حرف ام را بخواند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه به من می گوید دوستم دارد

و دوست داشتنش اش را مخفی نمی كند

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینكه ، می گذارد دوستش داشته باشم ،

وقتی می دانم لیاقت آنرا ندارم

خدا را دوست دارم به خاطر اینكه از من می پذیرد كه بگویم :

 

خدا را دوست دارم

   

نقطه سر خط ...

 



نظرات شما عزیزان:

vbn
ساعت11:37---3 مهر 1390
سلام. به وبم سر بزن و اگه خاستی لینکمون کن..ممنون

مریم
ساعت11:50---8 شهريور 1390
شبها در حسرت ديدن خورشيد گريه نكن زيرا لذت ديدن ماه را از دست ميدهي (شكسپير)

سلام.من از لوکس بلاگ به پرشین بلاگ رفتم.خوشحال میشم اونجا ببینمت.پیام بدین تا اونجام لینکتون کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ساعت توسط masoud |